עגלת קניות

עגלת קניות
0

התחברות למערכת להעלאת מאמר

כניסה לתכנית השותפים שלנו

כניסה ללקוחות האתר

יתרונות לשותפים בתכנית השותפים של web5.co.il

שיתופי פעולה הם חלק משמעותי בעולם הערכים שעומד מאחורי מה שאנחנו עושים. את תוכנית השותפים שלנו יצרנו בדיוק מתוך המקום הזה. אנחנו רוצים לאפשר לכותבים, לבעלי העסקים הנעזרים בהם, למקדמי האתרים העובדים באופן קבוע עם התכנים באתר, להרוויח מכל הפנייה.

 

אז למה כדאי להצטרף לתוכנית השותפים של Web5?

כשותף, תקבל קישור הצטרפות ייחודי לך, שישייך אליך כל אחד שיצטרף דרך הקישור שלך. על כל העסקאות של מי שהצטרף דרכך, בין אם הוא קונה או מוכר תכנים, תקבלו אחוז מהעסקה.

להרוויח לאורך זמן ובלי הגבלת זמן

תוכנית השותפים של האתר מבטיחה 1% מכל עסקה של קונה או מוכר שהגיעו דרך השותף שלנו אבל לא מדובר בעניין חד פעמי. השותפים שלנו נהנים מהאפשרות להרוויח מהכניסות לאתר, דרך הקישור המותאם אליהם, לאורך תקופות ארוכות וללא שום הגבלת זמן. מדובר על הכנסה פסיבית לטווח ארוך ללא שום מאמץ.

 

פרגון לכותבים וקולגות

כשאתם מצרפים כותבים לאתר, אתם בעצם מפרגנים להם ועוזרים להם לשווק ולקדם את עצמם. ווב5 היא פלטפורמה מעולה עבור כל מי שעוסק בכתיבת תוכן, כך שגם אתם וגם הם ירוויחו מההצטרפות שלהם לאתר.

 

הפנית מקדם אתרים? עסקאות גדולות מגדילות את הנתח שלכם

עבור מקדמי אתרים שצורכים מאמרים בסיטונאות – web5.co.il הוא גן עדן. מקדמי אתרים יכולים להזדקק לעשרות מאמרים בשבוע. אם מדובר במקדם אתרים שהגיע דרך הפניה שלכם, אתם תרוויחו ובגדול.

 

אפשר להרוויח כפול

הפניתם לקוח שקנה מאמרים מכותב שגם אותו אתם הפניתם? קבלו 2% על העסקה! ואולי גם מקום בגן עדן, אבל זה לא התחום שלנו 😉

 

סיכוי גדול לרווח רב פעמי

בעלי אתרים לרוב לא קונים רק באופן חד פעמי, אלא קונים שוב ושוב. כותבים שמוכרים מאמרים מצליחים למכור כי הם כותבים טוב ובוחרים נושאים חמים ומילות מפתח לוהטות, ולכן כל הסיכויים הם שהם ימכרו שוב ושוב. כותבי התוכן ובעלי העסקים והאתרים מוצאים באתר כלי משמעותי לפרנסה ולקידום העסק ולכן מדובר בשיתוף פעולה מתגמל במיוחד שכל הזמן יוצר הזדמנות לרווח, גם עבורכם השותפים שהפנו אותם לאתר מלכתחילה

 

להוביל זה מתגמל

השותפים שלנו הם אלה שמזהים את האפשרויות המדהימות שהאתר פותח לכל מי שקשור בשוק קידום האתרים; ומבינים את הערך בהפצת הבשורה – לכן הם גם זוכים לתגמול. בואו לקחת חלק במהפכה ולהנות מהרווחים.

 

איך ניתן להצטרף לתוכנית השותפים של Web5?

ההרשמה לתוכנית השותפים שלנו נעשית כולה באמצעות האתר. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לעמוד תוכנית השותפים, להירשם ולהטמיע את הלינקים המיוחדים שלנו באתרים ובנכסים הדיגיטליים שלכם. באזור השותפים תוכלו לנהל את הכתובות וההפניות, לצפות בתשלומים ובכניסות ועוד.

כאן בשבילכם,

צוות web5.co.il

    שיתוף:
    אולי יעניין אותך גם...
    דילוג לתוכן